Kysymykset ja vastaukset

Tästä voit lukea useimmin kysytyt kysymyksemme ja vastauksemme.

Kysymyksiä toimituksista

- Kuinka pitkiä toimitusajat ovat?

Toimitusaika vaihtelee tuotteittain sen mukaan, jos tuotetta on varastossa vai ei. Tilattujen ja valmistettujen tavaroiden toimitus kestää kauemmin kuin tuotteet, jotka löytyvät varastossa. Jokaisen verkkokaupan tuotteen kohdalla ilmoitetaan senhetkinen toimitusaika. Ota meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää toimitusajoista.

- Miten saan tuotteeni toimitettua?

Pienemmät tavarat lähetetään noutopisteeseen, kun taas suuremmat ja / tai raskaammat tavarat toimitetaan kotiinkuljetuksella. Saat tilauksessa ilmoittamaasi puhelinnumeroon ilmoituksen, jossa on lisätietoja toimituksesta ja mahdollisesta toimituksesta. Jos toimitus tehdään kotiinkuljetuksella, sinulla on mahdollisuus varata sinulle sopiva päivä. Kuljettaja ottaa sinuun yleensä yhteyttä noin 30 minuuttia ennen toimitusta. Käytämme toimitukseen Bring. Valitettavasti emme tarjoa pikatoimitusta.

- Voinko tilata muuhun kuin omaan toimitusosoitteeseeni?

On erinomaista muuttaa toimitusosoitetta, tämä tehdään kassalla valitsemalla "muu toimitusosoite". Huomaa, että tämä koskee vain kuin tilaus maksetaan heti kassalla. Voit maksaa suoraan kortilla, suoralla pankki maksulla tai jopa ennakkomaksulla. Kun tuote on lähtenyt varastosta, toimitusosoitetta ei voi muuttaa. Siksi on erityisen tärkeää, että ennen tilauksen hyväksymistä tarkistat, että toimitusosoite on täysin oikea.

- Toimitukseni on vaurioitunut saapuessaan

Kotiinkuljetuksessa:

Kuljettajan on merkittävä vahinko rahtikirjaan yhdessä kanssasi, jos kyseessä on näkyvä tavaravahinko. Tämä on tärkeää, jotta voit asiakkaana vapautua vastuusta aiheutuneista vahingoista. Vauriot on dokumentoitava valokuvalla, myös silloin, kun huomaat tuotteen vauriot, kun olet poistanut pakkauksen. Vauriot on ilmoitettava meille 5 päivän kuluessa.

Toimitus noutopisteeseen:

Dokumentoi pakkauksen vauriot valokuvaamalla ne. Jos tuote on myös vaurioitunut, on tärkeää, että dokumentoit vauriot myös valokuvalla tai filmillä lähetä nämä kuvat tilausnumeron yhdessä meidän asiakaspalveluun asiakaspalvelu@rorfokus.fi niin autamme sinua.

- Mitä eroa on varasto-, tilaus- ja valmistustuotteella?

"Varastotuote" on varastossa ja valmis lähetettäväksi sinulle, mutta varastotuotteet voivat loppua ja pidätämme oikeuden toimittaa myöhemmin, jos lopullinen myynti tapahtuu.

Meidän on tilattava "tilaustuote" ennen kuin voimme toimittaa sen sinulle, joten näillä tavaroilla on hieman pidempi toimitusaika kuin "varastotuotteilla".

"Valmistustuote" on jotain, joka valmistetaan toiveidesi mukaan. Kyse voi olla tietyistä mitoista, tietystä väristä tai muusta mukautuksesta. Emme tarjoa näille tavaroille peruuttamisoikeutta, koska ne on valmistettu nimenomaan toiveidesi mukaan.

- Voinko saada tilaukseni toimitettua myöhemmin?

Joissakin tapauksissa voimme siirtää toimitustasi, ota meihin yhteyttä sähköpostin asiakaspalvelu@rorfokus.fi niin autamme sinua sinun tilauksen kanssa.

- Jos ostan useita tuotteita samanaikaisesti, voinko myös toimittaa ne samanaikaisesti?

Pyrimme aina toimittamaan yhdessä parhaamme mukaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi apua.

- Jos ostan useita tuotteita samanaikaisesti, voiko tuotteet toimittaa osittain?

Kyllä, voimme auttaa sinua tavaroidesi osittaisessa toimituksessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

- Toimitatko ulkomaille?

Kyllä, toimitamme Ruotsiin,Norjaan, Suomeen ja Tanskaan .

Palautuksiin liittyvät kysymykset

- Mitä teen, jos haluan palauttaa tuotteen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@rorfokus.fi niin autamme sinua eteenpäin palautuslomakkeen kanssa. Asiakkaalla on oikeus tutkia tuote ennen palautusta. Tutkimus on tehtävä varoen, eikä se saa olla laajempi kuin on tarpeen. Jos tuotetta on käytetty tai koottu, palautusoikeus ei enää ole voimassa. Jos tuotetta on käsitelty enemmän kuin on tarpeen sen toiminnan tai ominaisuuksien määrittämiseksi, Rörfokus veloittaa asiakkaana tuotteen poistoista. Tämä koskee myös pakkauksia. Tuote palautetaan täydellisenä alkuperäispakkauksessa, jotta palautus voidaan hyväksyä. Huomaa, että palautukset hyväksytään kokonaisuudessaan vain, jos alkuperäinen pakkaus on hyväksytty. Rörfokuksella on oikeus kieltäytyä ottamaan tuotteen vastaan, jos tuote tai pakkaus ei ole enää myyntikunnossa täydellä hinnalla.

- Kuinka kauan sinulla on palautusoikeus?

Sovellamme 14 päivän palautus- ja peruuttamisoikeutta. 14 päivää on voimassa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteesi.
Ilmoitat palautuksestasi helposti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

- Mitä teen, jos haluan vaihtaa tuotteen?

Ota yhteyttä meihin niin voidaan lähettää sinulle palautuslomake, niin voit helposti tehdä uuden tilauksen verkkosivustolla.

- Mitä tuotteen palauttaminen maksaa?

Klikkaamalla TÄSTÄ voit lukea lisää.

- Saanko uuden laskun uudesta summasta, jos teen palautuksen?

Ei, korjaamme laskun / hyvitämme sinulle, kun tuote on saapunut meille.

- Kuinka kauan kestää, että paluu saapuu meille?

Yleensä käsittelemme palautuksesi 14 päivän kuluessa, joissakin tapauksissa se voi kestää jopa 30 päivää.

- Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?

Paketit, joita ei noudeta toimituspisteestä, palautetaan meille automaattisesti 14 päivän kuluessa, Veloitamme silloin toimituskulut jokaisesta lähetetystä paketista. Voit lukea toimituskuluista TÄSTÄ.

- Miten hyvitys tehdään palautuksen yhteydessä?

Hyvitykset suoritetaan seuraavasti maksutavasta riippuen:

Lasku:

Jos olet maksanut laskusi svea.com tai heidän sovelluksensa kautta, hyvitys suoritetaan automaattisesti samalle tilille Svealta, joka näkyy tilillä 1-3 pankkipäivän kuluessa palautuksen käsittelystä. Jos olet suorittanut manuaalisen maksun pankkisi kautta, Svea lähettää sen sijaan hyvityslomakkeen sähköpostiisi, kun palautus käsitellään kanssamme, kun Svea on saanut tietosi, he tekevät hyvityksen, joka voi sitten kestää muutaman päivän ylimääräistä.

Korttimaksu:

Rahat palautetaan suoraan samalle kortille Svealta, joka näkyy tilillä 1-3 pankkipäivän kuluessa palautuksen käsittelystä.

Suora maksu:

Rahat palautetaan suoraan samalle tilille Svealta, mikä näkyy tilillä 1-3 pankkipäivän kuluessa palautuksen käsittelystä.

Tilaustasi koskevat kysymykset

- Mitä teen, jos joudun peruuttamaan tilaukseni?

Otat yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoitat meille, että haluat peruuttaa tilauksesi. Jos tilauksesi on jo lähetetty varastoltamme, tilaus on pakattu ja matkalla sinulle, silloin tämä ei ole mahdollista,. Voit vastaanottaa tilauksesi ja varata palautuksen kauttamme. Se on nopein tapa, jotta voimme hyvittää sinulle nopeammin.

- Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos emme ole käsitelleet tilaustasi, voimme peruuttaa sen. Olemme kuitenkin erittäin nopeita, koska meillä on nopeat toimitukset. Mahdollisuudet, että voimme peruuttaa tilauksesi, ovat suuremmat, jos palaat heti tilauksen tekemisen jälkeen. Huomaa, että emme voi taata, että vastaanotettu tilaus on mahdollista peruuttaa, koska se on ehkä jo käsitelty / toimitettu.
Kaikki peruutukset tulee tehdä kirjallisesti asiakaspalveluumme. Huomaa, että tilausta ei peruuteta ennen kuin olet saanut siitä vahvistuksen sähköpostitse. Tilattuja tilaustuotteita ei voi peruuttaa. Tämä johtuu siitä, että ne tilataa kotiin tehtaalta nimenomaan sinulle, eikä niillä ole mahdollisuutta varastoida.

- Kuinka paljon toimituskulut maksavat?

Napsauttamalla TÄSTÄ voit lukea lisää.

- Voinko saada apua tilaukseni kanssa?

Ota tietenkin yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua.

Maksutapoja/laskuja koskevat kysymykset

- Voinko muuttaa tilaukseni maksutapaa?

Ei, valitettavasti emme voi muuttaa maksutapoja jälkikäteen. Jos olet päättänyt maksaa laskulla Svean kautta, voit siirtyä osittaiseen maksuun jälkikäteen. Tämän maksuehdot löytyvät laskustasi.

- Milloin saan laskuni?

Saat laskusi Sveassa , kun tilaus on lähetetty meiltä tai toimittajillemme.

- Mitkä ovat maksuvaihtoehtosi?

Rörfokus E-Handel tekee yhteistyötä Svean kanssa transaktioiden hoitamiseksi. Tämä antaa sekä sinulle asiakkaana että meille yrityksenä turvallisuuden tunteen. Svealla on useita erilaisia maksutapoja, joissa voit muun muassa valita laskun, osamaksun, korttimaksun ja osta nyt, maksa myöhemmin. 

- Olen saanut väärän tuotteen - mitä teen?

Ota meihin yhteyttä asiakaspalvelu@rorfokus.fi niin autamme sinua.

1. Toimituksestani puuttuu tuote - mitä teen?

Ota yhteyttä asiakasplvelu@rorfokus.fi ja kerro meille, mitkä tuotteet puuttuvat, niin autamme sinua.

- Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?

Etkö ole saanut tilausvahvistusta? Aloita katsomalla, onko se roskapostissasi. Jos sitä ei ole, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@rorfokus.fi ja ilmoita, millä nimellä ja sähköpostiosoitteella teit tilauksen. On myös mahdollista tarkistaa Svea-kirjautumistunnuksestasi, onko tilauksesi rekisteröity. Tämän jälkeen tarkistamme, että tilauksesi on mennyt läpi ja että olet syöttänyt oikeat yhteystiedot.

- Voinko tehdä muutoksia jo tehtyyn tilaukseen?

Emme voi muuttaa keskeneräisiä tilauksia , mutta lähetä meille tilausnumerosi ja teemme parhaamme auttaaksemme sinua.

- Mistä löydän ostokseni kuitin?

Kuitti löytyy Sveasta tai ota meihin yhteyttä, niin voimme auttaa sinua eteenpäin.

- Voitteko pidentää laskuani?

Kyllä, jos haluatpidentää laskua, ota yhteyttä Sveaan ja he auttavat sinua.

Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa sähköpostitse kundservice@rorfokus.se ja puhelimitse (026 - 10 66 50) arkisin 9-12.