Toimituksia koskevat kysymykset

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Toimitamme tavarat tavallisesti 5 työpäivän kuluessa. Tilattujen ja valmistettujen tavaroiden toimitus kestää kauemmin kuin varastotavarat. Kun lähetämme eri varastoista, myös varastotuotteiden toimitusajat voivat vaihdella jossain määrin.

Kuinka toimitus tapahtuu?

Toimitustavat vaihtelevat tuotteista tuotteisiin. Kotiinkuljetus tapahtuu arkisin klo 9.00-18.00. Ennen kotiinkuljetusta kuljetusyritys ilmoittaa sinulle ja määrittää sinulle ajan. Useimmissa tapauksissa tätä aikaa voidaan muuttaa kuljetusyrityksen kanssa. Kotiinkuljetus tapahtuu tontin rajalle, lähimmälle portille, portille tai autotallin ajotieltä. Toimituksen yhteydessä sinun on esitettävä voimassa oleva henkilötodistus.

Pienemmät lähetykset toimitetaan paikalliseen jakelupisteeseen. Ennen toimitusta jakelupisteeseen sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai kirjeellä. Lunastat pakettisi esittämällä ilmoituksen, ja henkilötodistus voidaan myös vaatia.

Jos olet tilannut useita tuotteita, toimitukset voidaan jakaa. Tämä johtuu siitä, että lähetämme tuotteesi eri varastoista. Tämä tapahtuu pääasiassa ostettaessa eri merkkejä.

Voinko tilata toiseen toimitusosoitteeseen?

Toimitusosoitetta on mahdollista muuttaa. Teet tämän kassalla valitsemalla "muu toimitusosoite". Toimitusosoitetta on mahdollista muuttaa. Kun tuote on poistunut varastosta, toimitusosoitetta ei voi muuttaa.

Siksi on erityisen tärkeää tarkistaa, että toimitusosoite on täysin oikea ennen tilauksen toteuttamista ja hyväksymistä.
 

Lähetykseni oli vahingoittunut saavuttaessa, mitä teen?

Lähetä valokuva vaurioista, valokuva pakkauksesta ja tilausnumerosi osoitteeseen asiakaspalvelu@rorfokus.fi. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. On tärkeää, että tämä tapahtuu 5 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Pitääkö minun henkilökohtaisesti ottaa vastaan kotiinkuljetus?

Kyllä, turvallisuussyistä meillä on henkilötunnus kaikkien kotitoimitusten vastaanottamisen yhteydessä. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta olla kotona, voit antaa henkilöllisyystodistuksen aikuiselle, kuten perheenjäsenelle, naapurille tai ystävälle. Huomaa, että uuden vastaanottajan on kyettävä esittämään sekä oma että voimassa oleva henkilötodistuksesi.

 

 

Palautukseen liittyviä kysymyksiä

Mitä teen, jos haluan palauttaa tuotteen?

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen asiakspalvelu@rorfokus.fi. Kirjoita tilausnumerosi ja palautettavat tuotteet, niin lähetämme sinulle palautelomakkeen sähköpostissa. Palautuksen hinnat ja ehdot ovat luettavissa ostoehdoistamme.

Kuinka kauan palautusoikeuteni on?

Sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän sisällä toimituksesta. Poikkeukset tästä voidaan lukea ostoehdoistamme.

Kysymyksiä tilauksestasi

Mikä on tilaukseni tilanne?

Teemme parhaamme toimittaaksemme tilauksesi mahdollisimman pian. Kun tavara on varattu noudettavaksi useimmista varastostamme, lähetämme sähköpostin / tekstiviestin, jossa on lähetysnumero, jotta voit seurata tilaustasi.Poikkeustapauksissa sinulle ilmoitetaan vasta, kun tavarat ovat saapuneet paikkasi.

Kysymyksiä Gävlen myymälästä

Tuotetta löytyy varastosta. Voinko noutaa sen aina kaupasta?

Meillä on varastossa noin sata tuotetta varastossa. "Varastossa" tarkoittaa usein, että tuotetta on varastossa meillä ja / tai toimittajan varastossa, joka lähettää sen suoraan sinulle. Siksi ota rohkeasti yhteyttä kysymyksiisi tuotteestamme myymälässämme.

Milloin on kauppa auki?

Olemme avoinna arkisin klo 8-18 ja lauantaisin klo 11-15.

Kysymyksiä laskuista / maksutavoista

Voinko pidentää laskuni?

Myymme laskut Klarnalle emmekä voi uusia niitä itse. Asiakas voit itse tehdä sen kirjautumalla Klarna.se -sivustoon tai kirjautumalla Klarnas Appi -sovellukseen ja jatkamalla laskua itse. Tai palautusta varten keskeytä lasku.Jos sinusta tuntuu, että tarvitset lisää apua, voit soittaa Klarnan asiakastukeen numeroon 09 – 425 99 771

Puhelusta veloitetaan paikallisverkkomaksu (pvm) tai keskustella Klarna.fi-palvelussa.